Logowanie

Nie pamiętasz hasła?

Rejestracja

 

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta w naszym sklepie zarejestruj się klikając poniższy przycisk.

 

Utwórz konto

Regulamin

 

Regulamin portalu i Sklepu internetowego Proud People

z polityką prywatności

 

Sklep internetowy prowadzony pod adresem https://proudpeople.pl prowadzony jest przez firmę Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „EMAG” – Grzegorz Krajniak, ul. Słupska 12, 76-270 Ustka, NIP: 8882722566, REGON: 911352768, e-mail: biuro@proudpeople.pl.

Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu https://proudpeople.pl oraz warunki korzystania z tego sklepu i usług towarzyszących.

 

 

/Informacje początkowe/

 

  1. Słownik terminów:
    a) Sprzedawca – oznacza firmę Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe „EMAG” – Grzegorz Krajniak, ul. Słupska 12, 76-270 Ustka, NIP: 8882722566, REGON: 911352768, e-mail: biuro@proudpeople.pl.
    b) Regulamin – oznacza niniejszy regulamin określający zasady funkcjonowania Sklepu,
    c) Sklep – oznacza sklep internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem https://proudpeople.pl,
    d) Produkty – oznacza towary oferowane do sprzedaży w Sklepie,
    e) Klient – osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta ze Sklepu,
    f) Adres e-mail – oznacza system teleinformatyczny umożliwiający porozumiewanie się z Klientem za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej,
  2. Klient ma możliwość dokonania zakupów w Sklepie z użyciem indywidualnego konta lub bez konieczności rejestracji i zakładania konta.
  3. Rejestracja jest darmowa i polega na założeniu przez Klienta indywidualnego konta w Sklepie poprzez podaniu przez Klienta wymaganych formularzem rejestracyjnym danych, ustaleniu loginu i hasła i potwierdzeniu założenia konta poprzez kliknięcie w link przesłany we wiadomości e-mail (e-mail aktywacyjny). Rejestracja jest dobrowolna i nieobowiązkowa. Istnieje możliwość dokonywania zakupów w Sklepie bez rejestracji.
  4. Za pośrednictwem Sklepu Sprzedawca świadczy także na rzecz Klientów usługi w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną polegające na: usłudze konta w Sklepie oraz newslettera.
  5. Warunkiem korzystania ze Sklepu oraz usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu jest akceptacja Regulaminu. Klient zawierając umowę ze Sprzedawcą potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.

 

/Zakupy/

 

  1. Sprzedawca dokonuje sprzedaży Produktów za cenę podaną w Sklepie w chwili składania zamówienia. Cena zawiera podatek od towarów i usług w wysokości przewidzianej prawem. Cena nie zawiera kosztów realizacji zamówienia i dostawy. Dostępność Produktów oraz ich cena wskazywana jest każdorazowo w Sklepie.
  2. Klient może składać zamówienia na Produkty za pośrednictwem Sklepu. Składanie zamówienia polega na dodawaniu wybranych przez Klienta Produktów do koszyka, wyborze sposobu dostawy/odbioru Produktów, podaniu obowiązkowych danych oraz potwierdzeniu zamówienia, co wiąże się z zawarciem umowy sprzedaży i obowiązkiem zapłaty za wybrane Produkty.
  3. Przed złożeniem zamówienia, Klient jest informowany o danych Sprzedawcy o łącznej cenie za wybrane Produkty
  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość warunkach i kosztach dostawy, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach, jakie jest on zobowiązany ponieść w związku z zawartą umową sprzedaży-mail zawierającą potwierdzenie złożenia zamówienia i zawarcie umowy sprzedaży.
  5. Sprzedawca oferuję następujące możliwości dostawy/odbioru Produktów, które wiążą się z następującymi warunkami dostawy:
    a) przesyłką kurierską
    b)  odbiór osobisty
  6. Sprzedający dokonuje dostawy Produktów za pośrednictwem profesjonalnych przewoźników lub operatorów pocztowych. Koszty dostawy Produktów ponosi Klient. Koszt dostawy wynika z cennika oferowanego przez współpracujących ze Sprzedawcą przewoźników lub operatorów oraz przygotowanie Produktów do wysyłki.
  7. O kosztach wybranego przez Klienta sposobu dostawy/odbioru Produktów Klient jest informowany podczas składania zamówienia.
  8. W przypadku dostawy Produktów bezpośrednio do Klienta Produkty są pakowane przez Sprzedawcę w sposób zapewniających ich bezpieczny transport do Klienta. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie przewoźnika, chyba że Klient występuje jako konsument.
  9. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy
  10. Zapłata za Produkty może nastąpić według wyboru Klienta:
    – przelewem bankowym na rachunek Sprzedawcy
    – gotówką za pobraniem
    – gotówką przy odbiorze osobistym
  11. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient obowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie. W przypadku innego sposobu płatności Klient obowiązany jest dokonać płatności w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie umowę sprzedaży uznaje się za niezawartą.
  12. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Produkty pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkty mają wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  Uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi regulują odpowiednie przepisy ustawy Kodeks cywilny , ustawy Prawa konsumentów oraz innych ustaw.
  13. Termin przygotowania Produktów do wysyłki oraz ich nadania do Klienta to maksymalnie trzy dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Klienta. W przypadku niemożności dochowania tego terminu Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę, który wskaże orientacyjny termin realizacji zamówienia oraz przysługujące Klientowi prawa.
  14. Wedle wyboru Klienta sprzedaż dokonana w Sklepie jest dokumentowana paragonem fiskalnym lub fakturą VAT. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy oraz do wystawienia faktury w formie dokumentu elektronicznego. Faktura VAT zostanie przesłana do Klienta na wskazany przez Klienta adres e-mail.

 

/Odstąpienie od umowy/

 

  1. Klientowi będącemu konsumentem przysługuje  prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn  w drodze pisemnego oświadczenie złożonego Sprzedawcy w terminie 14 dni.
  2. Do  zachowania  tego terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać sformułowane samodzielnie przez Klienta lub z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy Prawa konsumenta.
  3. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, zwróci mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący konsumentem.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę sprzedaży uważa się za niezawartą. W takim przypadku, Klient będący konsumentem dokona zwrotu Produktów.

 

/Reklamacja/

 

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące korzystania ze Sklepu lub sprzedanych Produktów należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres biuro@proudpeople.pl Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.
  2. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien wskazać przyczynę reklamacji.
  3. Odpowiedź w sprawie reklamacji będzie przesłana na adres e-mailowy Klienta.
  4. W przypadku zwrotu Produktów, zwracane Produkty należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać  w stanie nienaruszonym na adres Sprzedawcy. Zwrotowi nie podlegają Produkty, których opakowanie zostało otwarte.
  5. Ewentualne braki powinny być zgłaszane Sprzedawcy w terminie 24 godzin od odebrania przesyłki.

 

/Newsletter/

 

  1. Sprzedawca świadczy bezpłatną usługę newslettera w celu przesyłania informacji handlowych oraz marketingowych drogą mailową. Poprzez newsletter Sprzedawca informuje o najnowszych produktach lub promocjach. Do newslettera Klient może zapisać się wypełniając stosowny formularz na stronie internetowej Sklepu oraz wyrażając zgodę na jego otrzymywanie.
  2. Klient może w każdym czasie zrezygnować z subskrypcji newslettera klikając link zawarty w otrzymanym newsletterze lub przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@proudpeople.pl

 

/Wymogi techniczne/

 

Do korzystania ze Sklepu wymagane jest korzystanie z komputera, który jest wyposażony w:

  • dostęp do Internetu,
  • poprawnie skonfigurowaną przeglądarkę internetowa obsługującą konto poczty e-mail lub poprawnie skonfigurowanego programu pocztowego,
  • czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty e-mail.

 

/Dane osobowe/

 

  1. W związku z założeniem konta w Sklepie, usługą newslettera oraz zawarciem umowy sprzedaży dotyczącej Produktów administratorem podanych przez Klienta danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu wykonania zawartej umowy (jej zawarcia, wykonania i rozliczenia) oraz w celu wypełnienia prawnych obowiązków Sprzedawcy, a także w celach marketingowych, po wyrażeniu przez Klienta dobrowolnej zgody w tym zakresie.
  3. Sprzedawca zbiera następujące dane Klienta:
    – w przypadku założenia Konta: indywidualny  login oraz adres e-mail
    – w przypadku zawierania umowy sprzedaży obejmującej Produkty: imię, nazwisko, adres zamieszkania, ewentualnie w zależności od indywidualnych wyborów Klienta: numer rachunku bankowego oraz adres do wysyłki Produktów.
    – w przypadku newslettera: adres e-mail Klienta
  4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane  przez:
    – okres posiadania przez Klienta konta w Sklepie – w zakresie danych podanych przy Rejestracji,
    – okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy sprzedaży Produktów, chyba że przepisy prawa będą wymagały od Sprzedawcy dłuższego ich przetwarzania – w zakresie danych podanych w związku ze sprzedażą Produktów
    – do momentu wycofania zgody na działania marketingowe i newsletter – w zakresie danych podanych do celów marketingowych oraz adresu e-mail w związku z newsletterem,
  5. Dane osobowe Klienta mogą być udostępniane podmiotom świadczącym na rzecz Sprzedawcy usługi związane z prowadzeniem Sklepu (księgowość, wsparcie IT, hosting, poczta e-mail, dostawcy CRM) oraz z realizacją dostawy (przewoźnicy i operatorzy pocztowi).
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klienta,  Klient ma prawo żądania dostępu do treści swoich danych – w granicach art. 15 RODO,  ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO, ich usunięcia – w granicach art. 17 RODO,  ograniczenia przetwarzania – w granicach art. 18 RODO, przenoszenia danych – w granicach art. 20 RODO,  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – w granicach art. 21 RODO, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.

 

/Pliki cookies/

 

  1. W Sklepie wykorzystywane są pliki tekstowe określane potocznie jako cookies (pol. ciasteczka) niezbędne do technicznej obsługi strony i korzystania z oferowanych funkcjonalności. Pliki cookie nie są w Sklepie wykorzystywane do śledzenia nawigacji użytkowników. W Sklepie nie ma ciasteczek innych podmiotów, np. firm z branży reklamy behawioralnej.
  2. Sklep wykorzystuje ciasteczka tylko w celu tworzenia anonimowych statystyk.  Możesz zarządzać ciasteczkami poprzez ustawienia swojej przeglądarki.
  3. Formularze dostępne w Sklepie wykorzystują ciasteczka mające na celu zapewnienie ich  funkcjonalności oraz ciasteczka służące do zapisania informacji o wypełnieniu danego formularza.

 

/Postanowienia końcowe/

 

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku Prawa Konsumenta.
  2. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
  3. Językiem komunikacji z Klientem jest język polski.
  4. Klient ponosi we własnym zakresie koszty komunikacji, które wynikają z zawartych przez niego umowy (koszt połączeń telefonicznych i internetowych).